filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show
The main cord that deploys the umbrella has broken. Treasure Garden does not offer parts or support on their web site. You would at least think you could get PDF instructions on how to fix their expensive products and buy parts. I bought this umbrella at Rogers Garden...
Read more
TreasureGarden
TreasureGarden
Treasure Garden Verified Representative

Hi Carl, I am sorry you did not receive the support that you need. We do have parts and instructions available. Parts can be purchased through the dealer you purchased the ca...

Treasure Garden Furniture Covers Fading Fast
Two months ago, I purchased Treasure Garden furniture covers for my firepit, chairs and cantilever umbrella. Within a month I noticed that the firepit cover was already fading. I've attached the photo taken at the 1 month mark. It's now been two months and the fading...
Read more
TreasureGarden
TreasureGarden
Treasure Garden Verified Representative

Hello, I am sorry you have experienced the fading so quickly. Our protective covers are made of RhinoWeave (100% Polyester), which is different from our O'bravia (100% soluti...

aliens_amoung_us
aliens_amoung_us

While I understand your concern, the fading doesn't really impact the performance of the product, does it? If it sits outside in the sun all day then it's going to fade regard...

2.3
#1102501
When putting together a Cushioned Ottoman (model FCS60427F) for my daughter I discovered two of the 8 supplied bolts/washers were missing. Called the customer service number and was informed that the Ottoman bought at Lowes was out of stock and I could return it and...
Read more
TreasureGarden
TreasureGarden
Treasure Garden Verified Representative

Hello, I am sorry you have had this experience. Please note that Garden Treasures is a Lowe's brand and is different than Treasure Garden. You can try contacting 800-643-0067 ...

1.0
#1079980

Treasure Garden - Part for umbrella

Treasure Garden
#1102158
I have an umbrella made treasure garden - obravia One arm brook its 54" end to end can I get another to thread back in. It was expensive and just bought it , bought it from Labadies in Trenton, mi- they said there was nothing they could do. I'm retired now and money is hard to come by now
Comment
Show

Treasure Garden - Overpriced ***

Treasure Garden
#1049887
We have had our umbrella LESS than a year. Crank that opens umbrella comes unscrewed constantly and nownits stuck in the open position. Even on tightest settinthebwond still blows the umbrella from the position we set it at. Piece of ***.
Comment
Show

Shade Product Review

Treasure Garden
#641998
1.0
Details
Cord broke American sales does not repair, nor do they have any idea who can help me. Why stock this junk if you won't stand behind it.
Comment
Show
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Product or Service Quality
Reliability

Umbrella Handle Review

Treasure Garden
#534158
I bought a 10 cantelever umbrella and the handle keeps falling off. The store I bought it from has no suggestions on how to fix. Very frustrating!!!
Comment
Show
What a rip-off purchased Treasure Garden 10 foot Cantilever patio umbrella, after 3 seasons the cord that raises the umbrella broke.......just like all of the other frustrated owners with broken cords the retailers refuse to provide warranty service and will not even...
Read more
TreasureGarden
TreasureGarden
Treasure Garden Verified Representative

Hello, I am sorry to hear about your experience. Please feel free to contact me at tiffany@treasuregarden.com to see how I can help resolve this. Best, Tiffany (Customer Serv...

Poor quality and very expensive 13' Treasure Garden Canopy
Poor quality and very expensive 13' Treasure Garden Canopy
Poor quality and very expensive 13' Treasure Garden Canopy
Poor quality and very expensive 13' Treasure Garden Canopy
Poor quality and very expensive 13' Treasure Garden Canopy
Poor quality and very expensive 13' Treasure Garden Canopy
Poor quality and very expensive 13' Treasure Garden Canopy
Poor quality and very expensive 13' Treasure Garden Canopy
Poor quality and very expensive 13' Treasure Garden Canopy
Poor quality and very expensive 13' Treasure Garden Canopy
Poor quality and very expensive 13' Treasure Garden Canopy
We purchased the AKZ Treasure Garden 13' canopy 1 year ago. Art Van furniture seems disinterested in standing behind product. The rivets on 1 of the arms posed off. The unit is still under warranty (2 year manufacturers) but no help. The rope which operates the...
Read more
TreasureGarden
TreasureGarden
Treasure Garden Verified Representative

Hello, Thank you for contacting me. I am glad I was able to help resolve this. Please let me know if anything further is needed. Regards, Tiffany

Boyne City, Michigan
I liked
  • Easy to use
  • Shade
I didn't like
  • Cost to replace canopy
#1078690
My husband and I purchased the Garden Treasures 11' offset umbrella 2 years ago. The cord that works the pulley and the handle broke last week. We paid almost $300 for it. The replacement part is around $100 & over $100 to ship it. We took care of the umbrella and...
Read more
TreasureGarden
TreasureGarden
Treasure Garden Verified Representative

Hello, I am sorry you have had this experience. Please note that Garden Treasures is a Lowe's brand and is different than Treasure Garden. You can try contacting 800-643-0067...

#1074927
I have had two of these umbrellas in the last 3 years. The lights go out all of the time and there is no way to fix them. They work one minute and not the next. The LED is great when the umbrella works but very frustrating because they go out and that's it - worthless....
Read more
TreasureGarden
TreasureGarden
Treasure Garden Verified Representative

Hello, I apologize that you have had this experience. Please contact me at tiffany@treasuregarden.com so that I can help to resolve this. Regards, Tiffany (Customer Service M...

We have the 13' octagon cantilever umbrella. I would not recommend buying this. It frequently gets stuck trying to open it and the bar comes off the track all the time. It was $1,500 and is only 4 years old. In the process of trying to get service for it. Poor quality...
Read more
TreasureGarden
TreasureGarden
Treasure Garden Verified Representative

Hello, I am sorry to hear you are having issues with your cantilever. I would like to see how I can help. Please email me at tiffany@treasuregarden.com. Regards, Tiffany (Cust...

#1059975
Have a set- hayden island. Only 15 mo. Old and the powder coat is fading and rusting. The tilt umbrella, where you push to tilt has broken in two pieces and the spring fell out. Company only warrants for 1 year. Whats wrong with these companies that don't stand behind...
Read more
TreasureGarden
TreasureGarden
Treasure Garden Verified Representative

Hello. I would like to personally look into this for you. Please feel free to contact me at tiffany@treasuregarden.com. Best, Tiffany (Customer Service Manager)

#1011224
Although I like the overall design of the cantilever umbrella, the poor quality and lack of replacement parts makes it an extremely bad purchase. The purchase price was approximately $1100 and the canopy disintegrated in less than two years. Now, it's impossible to...
Read more
TreasureGarden
TreasureGarden
Treasure Garden Verified Representative

Hello. I am sorry that you have had this experience. Typically, replacement canopies are available. Depending on the grade of fabric it should be under warranty if it has been...

1.0
I liked
  • Design of umbrella
I didn't like
  • Quality of canopy and availability of replacement parts
#1000026